22 Mayıs 2008 Perşembe

2008 Yılının Dergileri

Tercüman Çocuk 2008 - Sayı:1



8 yorum:

Harun Aybal dedi ki...

Hadi bakalım, hayırlısı

fdikbas dedi ki...

Evet herşeyin hayırlısı...

Unknown dedi ki...

Hayırlısı olsun.
Eski tadı verecek mi bakalım.
ZuCChiNi

Unknown dedi ki...

Allah yolunuzu açık etsin Allah utandırmasın.Başarılar dilerim.

Unknown dedi ki...

Yazmayı unuttum.Erol=Sinbad :D

Aşkın Güngör dedi ki...

Dostlar,
2008 yılının ilk sayısına göz atabildim. Ancak, gerek içerik, gerek eski tarza bu denli bağlı kalmış olmanız nedeniyle bu göz atma bile heyecanımı katladı diyebilirim. Bir zaman makinesiyle eski hazırlanan sayılardan biri yeniden karşıma çıkmış gibi oldu.
Çok keyif aldım.
Sonsuz teşekkürler.

JAMES WHITE dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
JAMES WHITE dedi ki...

Bir ben mi görmedim bu dergiyi yahu? Nerede satılıyor nasıl buldunuz okudunuz bana da söyleyin lütfen heyecanlandım :))))
(İlk yorumu kelimeleri yanlış yazdığım için sildim)