13 Haziran 2008 Cuma

1983 Dergileri Tam Seri Oldu...

Merhabalar arkadaşlar. Bugün 1983 yılının dergileri Harun dostumuzun büyük emekleri sonucunda tamamlanıyor. Kendisine huzurlarınızda sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Ellerine ve bilgisayarına sağlık dostum. Benim bilgisayar çalışmaz hale geldiği için söylüyorum bunu...:)
Dünkü yaşadıklarım sonucunda tekrar hatırladığım günün dersi ise şöyle: Yaptığımız küçük veya büyük her davranışın karşılığını mutlaka göreceğiz. Bundan kaçmamız mümkün değil. Yaptığımız en ufak bir iyiliğin karşılığı mutlaka olacak ama hiçbir iyiliği bir karşılık bekleyerek yapmamalıyız. Yaptığımız her kötülüğün de karşılığı mutlaka olacak, zaten en iyisi hiçbir zaman hiçbir kimseye en ufak bir kötülük yapmamak...

Hepinize iyi okumalar diliyorum. Haftasonu sınava girecek olanlara başarılar...


Tercüman Çocuk 1979 - Sayı:12


Tercüman Çocuk 1983 - Sayı:33



Sitedeki dergi sayısı 197, Hedef: 477

1 yorum:

kaplan135 dedi ki...

1983 tam ve sağolun var olun arkadaşlar... katkım yok ama maneviyatım var ilerde çok yardımcı olacağım...