17 Haziran 2008 Salı

201 Dergiye Ulaştık...

Merhabalar arkadaşlar. Bugün arşivimize Harun dostumuzun taradığı 4 dergiyi daha ekliyoruz ve toplamda sitemizdeki dergi sayısı 201'e ulaşıyor. Neredeyse arşivin yarısını tamamlamış oluyoruz. Önemli bir sayıya ulaştık. Bu kadar kısa sürede bu sayılara ulaşabileceğimizi tahmin bile edemezdim.
Bugün sunduğumuz 1979 ve 1981 yılına ait dergilerde oldukça güzel çizgi romanlar ve yazılar mevcut. Umarım severek okuyorsunuzdur...
Günün dersi:
Üzerinize düşen görevleri, diğer işleriniz ne kadar yoğun olursa olsun mutlaka en iyi ve en dikkatli şekilde yapmaya çalışın. Yoksa ortaya çıkabilecek sorunlar sizi de başkalarını da üzebilir.
Hayattan aldığım dersi de aktardıktan sonra alışılmış şekilde yazımızı sonlandıralım:
Hepinize iyi okumalar...


Tercüman Çocuk 1979 - Sayı:21



Tercüman Çocuk 1979 - Sayı:22



Tercüman Çocuk 1979 - Sayı:23



Tercüman Çocuk 1981 - Sayı:5



Sitedeki dergi sayısı 201, Hedef: 477

2 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Herkese merhabalar... Yukarıdaki 5 OCAK 1981 tarihli dergiyi görünce ister istemez içimi derin bir hüzünle yüzümde tatlı bir tebessüm belirdi; zira yukarıdaki arkadaşlarımızın taradığı bu dergi benim kendime özel olan ilk TERCÜMAN ÇOCUK dergimdi... Böyle dememin sebebi benden yaşça 2 yaş büyük yeğenim 1979 yılından beri TERCÜMAN ÇOCUK dergisi alıyordu ama bana ailem maalesef yaşım ufak diye almıyordu... Sene 1981 yılına geldiğinde artık benim de her hafta alıp sayfalarını defalarca soluksuz okuduğum dergimle aramda hiç bir duvar kalmamıştı.. Bu yüzden bu ilk dergi benim "ilk göz ağrımdır"... Allah bu değerli hizmetleri veren kardeşlerimizden razı olsun... Sözlerime son verirken sevgili Refik Özdek'i de rahmet ve de minnetle anıyorum... Nur içinde yatsın mekanı cennet olur inşallah...Onlar sayesinde çok şeyler öğrendim çoookkkkkkkkkkkkkk....İyi ki var olsun TERCÜMAN ÇOCUK; Allah'ın izniyle de bundan sonra da senin değerini bilen dostlarımızın sayesinde de olacasın...Tekrar sağolun varolun, tekrar görüşmek üzere kalın sağlıcakla...